Τοποθέτηση ετικέτας: BRAND NAME “ALL LOCAL” / “ΟΛΗ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΠΙΚΗ”
- Αυτό το θέμα έχει 3 απαντήσεις, 3 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά από τον χρήστη .
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
-
18 Οκτωβρίου 2021 στις 15:36 #1413ΔΚKeymaster::19 Οκτωβρίου 2021 στις 07:31 #1450ΔΡ. ΤΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΣυμμετέχων::
· Δημιουργία σε συνεργασία με το Εμπορικό Επιμελητήριο Μεσσηνίας και άλλους αρμόδιους φορείς και ιδιώτες ένα ιδιότυπο στον τομέα της φιλοξενίας BRANDNAME για την εστίαση και τoν τομέα της φιλοξενίας:
BRAND NAME “ALL LOCAL” / “ΟΛΗ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΠΙΚΗ”
-Για να αποτελεί ένδειξη προέλευσης και διακίνησης στα μενού επιλογής διατροφής στα ανά την πόλη και την περιοχή καταστήματα εστίασης και φιλοξενίας καθώς και τα Supermarket.
-Μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που εμπεριέχεται στο CO2 των διεργασιών που διέπουν την παραγωγή του packaging και της αλυσίδας μεταφοράς των διάφορων προιόντων διατροφής προς την πόλη της Καλαμάτας
– Τονώνει τους τοπικούς παραγωγούς και την τοπική οικονομία
– Τονίζει την ποιότητα της εντοπιότητας που νοιάζεται για το περιβάλλον
– Λιγοτερα συντηρητικά
-Λιγότερα σκουπίδια διότι μειώνεται ο αριθμός των μεσαζόντων
– Λιγότερα καύσιμα και λιγότερες εκπομπές στις μεταφορές των προϊόντων κατανάλωσης
– Λιγότερα ανακλυκλώσιμα υλικά συσκευασίας (πλαστικά, σακούλες. κλπ) που
αποτελούν τον κύριο όγκο των σκουπιδιών
19 Οκτωβρίου 2021 στις 07:31 #1449ΔΡ. ΤΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΣυμμετέχων::· Δημιουργία σε συνεργασία με το Εμπορικό Επιμελητήριο Μεσσηνίας και άλλους αρμόδιους φορείς και ιδιώτες ένα ιδιότυπο στον τομέα της φιλοξενίας BRANDNAME για την εστίαση και τoν τομέα της φιλοξενίας:
BRAND NAME “ALL LOCAL” / “ΟΛΗ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΠΙΚΗ”
-Για να αποτελεί ένδειξη προέλευσης και διακίνησης στα μενού επιλογής διατροφής στα ανά την πόλη και την περιοχή καταστήματα εστίασης και φιλοξενίας καθώς και τα Supermarket.
–Μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που εμπεριέχεται στο CO2 των διεργασιών που διέπουν την παραγωγή του packaging και της αλυσίδας μεταφοράς των διάφορων προιόντων διατροφής προς την πόλη της Καλαμάτας
– Τονώνει τους τοπικούς παραγωγούς και την τοπική οικονομία
– Τονίζει την ποιότητα της εντοπιότητας που νοιάζεται για το περιβάλλον
– Λιγοτερα συντηρητικά
–Λιγότερα σκουπίδια διότι μειώνεται ο αριθμός των μεσαζόντων
– Λιγότερα καύσιμα και λιγότερες εκπομπές στις μεταφορές των προϊόντων κατανάλωσης
– Λιγότερα ανακλυκλώσιμα υλικά συσκευασίας (πλαστικά, σακούλες. κλπ) που
αποτελούν τον κύριο όγκο των σκουπιδιών
20 Οκτωβρίου 2021 στις 12:38 #1492Αθανάσιος ΖαμπάραςΣυμμετέχων::Δημιουργία αθλητικού κέντρου στον Ταΰγετο για την προετοιμασία και εκγύμναση αθλητικών συλλόγων και αθλητών καθώς και για την διεξαγωγή αθλητικών εκδηλώσεων.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
- Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.