Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » Θέματα » ΑΞΟΝΕΣ » 7. Οικονομία & Κοινωνία » 7.3 Τουρισμός

7.3 Τουρισμός

  • Αυτό το θέμα έχει 3 απαντήσεις, 3 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά από τον χρήστη .
Επισκόπηση 4 δημοσιεύσεων - 1 έως 4 (από 4 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #1413
    ΔΚ
    Keymaster
      Συμφωνώ
      Up
      71
      ::
      #1450
      ΔΡ. ΤΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
      Συμμετέχων
        Συμφωνώ
        Up
        2
        ::

        ·        Δημιουργία σε συνεργασία με το Εμπορικό Επιμελητήριο Μεσσηνίας και άλλους αρμόδιους φορείς και ιδιώτες ένα ιδιότυπο στον τομέα της φιλοξενίας BRANDNAME για την εστίαση και τoν τομέα της φιλοξενίας:

        BRAND NAME  “ALL LOCAL” /  “ΟΛΗ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΠΙΚΗ”

        -Για να αποτελεί ένδειξη προέλευσης και διακίνησης στα μενού επιλογής διατροφής στα ανά την πόλη και την περιοχή  καταστήματα εστίασης και φιλοξενίας καθώς και τα Supermarket.

        -Μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που εμπεριέχεται στο CO2 των διεργασιών που διέπουν την παραγωγή του packaging και της αλυσίδας μεταφοράς των διάφορων προιόντων διατροφής προς την πόλη της Καλαμάτας

        – Τονώνει τους τοπικούς παραγωγούς και την τοπική οικονομία

        – Τονίζει την ποιότητα της εντοπιότητας που νοιάζεται για το περιβάλλον

        – Λιγοτερα συντηρητικά

        -Λιγότερα σκουπίδια διότι μειώνεται ο αριθμός των μεσαζόντων

        – Λιγότερα καύσιμα και λιγότερες εκπομπές στις μεταφορές των προϊόντων κατανάλωσης

        – Λιγότερα ανακλυκλώσιμα υλικά συσκευασίας (πλαστικά, σακούλες. κλπ) που

        αποτελούν τον κύριο όγκο των σκουπιδιών

        #1449
        ΔΡ. ΤΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
        Συμμετέχων
          Συμφωνώ
          Up
          4
          ::

          ·        Δημιουργία σε συνεργασία με το Εμπορικό Επιμελητήριο Μεσσηνίας και άλλους αρμόδιους φορείς και ιδιώτες ένα ιδιότυπο στον τομέα της φιλοξενίας BRANDNAME για την εστίαση και τoν τομέα της φιλοξενίας:

          BRAND NAME  “ALL LOCAL” /  “ΟΛΗ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΠΙΚΗ”

          -Για να αποτελεί ένδειξη προέλευσης και διακίνησης στα μενού επιλογής διατροφής στα ανά την πόλη και την περιοχή  καταστήματα εστίασης και φιλοξενίας καθώς και τα Supermarket.

          Μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που εμπεριέχεται στο CO2 των διεργασιών που διέπουν την παραγωγή του packaging και της αλυσίδας μεταφοράς των διάφορων προιόντων διατροφής προς την πόλη της Καλαμάτας

          Τονώνει τους τοπικούς παραγωγούς και την τοπική οικονομία

          – Τονίζει την ποιότητα της εντοπιότητας που νοιάζεται για το περιβάλλον

          – Λιγοτερα συντηρητικά

          Λιγότερα σκουπίδια διότι μειώνεται ο αριθμός των μεσαζόντων

          Λιγότερα καύσιμα και λιγότερες εκπομπές στις μεταφορές των προϊόντων κατανάλωσης

          Λιγότερα ανακλυκλώσιμα υλικά συσκευασίας (πλαστικά, σακούλες. κλπ) που

          αποτελούν τον κύριο όγκο των σκουπιδιών

          #1492
          Αθανάσιος Ζαμπάρας
          Συμμετέχων
            Συμφωνώ
            Up
            0
            ::

            Δημιουργία αθλητικού κέντρου στον Ταΰγετο για την προετοιμασία και εκγύμναση αθλητικών συλλόγων και αθλητών καθώς και για την διεξαγωγή αθλητικών εκδηλώσεων.

          Επισκόπηση 4 δημοσιεύσεων - 1 έως 4 (από 4 συνολικά)
          • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.

          Σύντομα
          Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
          Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
          Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;