18 Οκτωβρίου 2021 στις 22:44
#1445

Συμμετέχων
::
- Θα ήθελα να φέρω στην προσοχή σας την τεχνολογία μαζικής μεταφοράς τραμ υπερυψωμένο αντί για το παραδοσιακό κλασικό επίγειο.
- Η έλλειψη διαθέσιμων χώρων και η μετακίνηση με αυτοκίνητα που κατέκλυσαν την καθημερινότητα μας τις τελευταίες δεκαετίες δυσκολεύει πολύ την εγκατάσταση τραμ επάνω στους ήδη υπάρχοντες δρόμους. Αυτό θα μπορούσε να γίνει πριν δεκαετίες. Τώρα είναι πρακτικά πολύ δύσκολο, δαπανηρό και τελικά ίσως κι μη οικονομικό αν συγκριθεί με το τωρινό σύστημα μαζικής μεταφοράς στην πόλη.
- Εναλλακτικά μια υποδομή εναέρια με βασικό κορμό τον ρου του Νέδοντα με παρακλάδια στην οδό Κρήτης (προς Ναβαρίνου) και την Ηρώων Πολυτεχνείου (παραλιακά προς Κιτριές , προς Ασπρόχωμα και αεροδρόμιο και Μεσσήνη αργότερα) θα μπορούσε να γίνει σχετικά εύκολα.
- Δεν χρειάζονται απαλλοτριώσεις και θα μπορούσε να ενταχθεί εύκολα σε κάποιο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα.
- Παρακάτω μπορείτε να δείτε ανάλογες υποδομές στην Ευρώπη και αλλού.
- Μια ενότητα διαδρομών με κύριο άξονα την γραμμή του ρου του Νέδοντα με στάσεις στην αγορά, στην οδό Σταδίου, στο Μέγαρο Μουσικής, στην ΔΕΗ και την Κρήτης σε σύνδεση με άλλες γραμμές κατά μήκος της Κρήτης και της Ηρώων Πολυτεχνείου, όπως παρακάτω:
- Νεα τεχνολογία στο θέμα αυτό που κατεβάζει δραματικά το κόστος εγκατάστασης στα επίπεδα περίπου των $50.000 εως $100.000/ανά χιλιόμετρο κατασκευής της διαδρομής είναι η ακόλουθη:
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ “String Rail” με χρήση δομικών στοιχείων προεντεταμένου σκυροδέματος
- https://rsw-systems.com/
- Σχετικό άρθρο: String Rail – a low cost, low impact, high speed transport alternative
https://newatlas.com/unitsky-string-transport-rail-suspended/15300/ - Σχετικά videos:https://www.youtube.com/watch?v=yR2ExyCrO4g
https://www.youtube.com/watch?v=qhQp3yyxbuk
https://www.youtube.com/watch?v=lKGgloqBUvQ