Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » ΑΞΟΝΕΣ » 1. Μεταφορές – Αστική Κινητικότητα » 1.1 Δημόσιες μεταφορές » Απάντηση στο: 1.1 Δημόσιες μεταφορές

Απάντηση στο: 1.1 Δημόσιες μεταφορές

#1445
ΔΡ. ΤΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Συμμετέχων
    Συμφωνώ
    Up
    10
    ::
    • Θα ήθελα να φέρω στην προσοχή σας την τεχνολογία μαζικής μεταφοράς τραμ υπερυψωμένο αντί για το παραδοσιακό κλασικό επίγειο.
    • Η έλλειψη διαθέσιμων χώρων και η μετακίνηση με αυτοκίνητα που κατέκλυσαν την καθημερινότητα μας τις τελευταίες δεκαετίες δυσκολεύει πολύ την εγκατάσταση τραμ επάνω στους ήδη υπάρχοντες δρόμους. Αυτό θα μπορούσε να γίνει πριν δεκαετίες. Τώρα είναι πρακτικά πολύ δύσκολο, δαπανηρό και τελικά ίσως κι μη οικονομικό αν συγκριθεί με το τωρινό σύστημα μαζικής μεταφοράς στην πόλη.
    •  Εναλλακτικά μια υποδομή εναέρια με βασικό κορμό τον ρου του Νέδοντα με παρακλάδια στην οδό Κρήτης (προς Ναβαρίνου) και την Ηρώων Πολυτεχνείου (παραλιακά προς Κιτριές , προς Ασπρόχωμα και αεροδρόμιο και Μεσσήνη αργότερα)  θα μπορούσε να γίνει σχετικά εύκολα.
    • Δεν χρειάζονται απαλλοτριώσεις και θα μπορούσε να ενταχθεί εύκολα σε κάποιο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα.
    • Παρακάτω μπορείτε να δείτε ανάλογες υποδομές στην Ευρώπη και αλλού.

    υπερυψωμένη πλατφόρμα τραμ

    • Μια ενότητα διαδρομών με κύριο άξονα την γραμμή του ρου του Νέδοντα με στάσεις στην αγορά, στην οδό Σταδίου, στο Μέγαρο Μουσικής, στην ΔΕΗ και την Κρήτης σε σύνδεση με άλλες γραμμές κατά μήκος της Κρήτης και της Ηρώων Πολυτεχνείου, όπως παρακάτω:

    πρόταση δημιουργίας συγκοινωνιακής υποδομής τραμ με τεχνολογία υπερυψωμένης πλατφόρμας

    Σύντομα
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;