Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » Θέματα » ΑΞΟΝΕΣ » 1. Μεταφορές – Αστική Κινητικότητα » 1 Θέματα συζήτησης – Συνολική αξιολόγηση

1 Θέματα συζήτησης – Συνολική αξιολόγηση

  • Αυτό το θέμα έχει 2 απαντήσεις, 3 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά από τον χρήστη .
Επισκόπηση 3 δημοσιεύσεων - 1 έως 3 (από 3 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #1151
    ΔΚ
    Keymaster
    Συμφωνώ
    Up
    225
    ::

    Ενδεικτικά θα αναζητηθούν τρόποι για την επίλυση ζητημάτων, μετακίνησης κατοίκων και επισκεπτών χωρίς ΙΧ, τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων, την κυκλοφορία και την στάθμευση των ΙΧ, την δημόσια Συγκοινωνία και τις μεταφορές, κ.ά.

    #1441
    ΔΡ. ΤΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
    Συμμετέχων
    Συμφωνώ
    Up
    5
    ::

    <p style=”text-align: center;”>Πρόταση δημιουργίας συγκοινωνιακής υποδομής τραμ με τεχνολογία υπερυψωμένης πλατφόρμας</p>

    • Η έλλειψη διαθέσιμων χώρων και η μετακίνηση με αυτοκίνητα που κατέκλυσαν την καθημερινότητα μας τις τελευταίες δεκαετίες δυσκολεύει πολύ την εγκατάσταση τραμ επάνω στους ήδη υπάρχοντες δρόμους. Αυτό θα μπορούσε να γίνει πριν δεκαετίες. Τώρα είναι πρακτικά πολύ δύσκολο, δαπανηρό και τελικά ίσως κι μη οικονομικό αν συγκριθεί με το τωρινό σύστημα μαζικής μεταφοράς στην πόλη.
    • Εναλλακτικά μια υποδομή εναέρια με βασικό κορμό τον ρου του Νέδοντα με παρακλάδια στην οδό Κρήτης (προς Ναυαρίνου) και την Ηρώων Πολυτεχνείου (προς Ασπρόχωμα και αεροδρόμιο ίσως) θα μπορούσε να γίνει σχετικά εύκολα.
    • Δεν χρειάζονται απαλλοτριώσεις και θα μπορούσε να ενταχθεί εύκολα σε κάποιο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα.

    Παρακάτω μπορείτε να δείτε σχετικές υποδομές στην Ευρώπη και αλλού.
    <p style=”text-align: left;”>Υπερυψωμένη πλατφόρμα τραμ για μαζική μετακίνηση επάνω στον ρου του Νέδοντα και με εκείθεν διακλαδώσεις </p>

    #1787
    Οικολογική Κίνηση Καλαμάτας
    Συμμετέχων
    Συμφωνώ
    Up
    1
    ::

     

     
    <p style=”text-align: center;”>Λόγω της πληθώρας των θεμάτων που απαιτείται να κατατεθούν και να συζητηθούν. ώστε να υπάρξει η πλήρης συμμετοχή μας για την άμεση μετάβαση μέχρι το 2030 στη Μετά – Κλιματική Κρίση Εποχή για την Καλαμάτα και γενικότερα του ελάχιστου χρόνου των 10 ημερών που έχει διατεθεί για τη διαβούλευση, είναι αδύνατον να καλυφθούν και να ταξινομηθούν όπως έχουν τεθεί, τόσο αυτά που κατατέθηκαν όσο και εκείνα που είναι έτοιμα για κατάθεση, και επιφυλασσόμαστε στον επόμενο χρόνο που θα διατεθεί, που θα πρέπει να είναι αρκετός, για να σας καταθέσουμε τις πλήρεις θέσεις μας.</p>
    Καλαμάτα 25 Οκτωβρίου 2021

    Με τιμή

    ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

    Κατατίθενται εδώ συνολικά λόγω μη ύπαρξης ξεχωριστού χώρου για τη διαβούλευση.  

     
    <p style=”text-align: center;”> ! ΣΤΟΧΕΥΣΕΙΣ</p>
    ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

    Α. Διαφύλαξη των εκτάσεων υψηλής παραγωγικότητας του Δήμου Καλαμάτας με ταυτόχρονη διαφύλαξη των υπόγειων υδροφορέων στις μη οικοδομημένες, εκτός σχεδίου, εκτάσεις του Δήμου. Αν δεν διαφυλαχτούν οι εκτάσεις αυτές η μελλοντική χρησιμότητά τους απόλλυται δια παντός. Είναι οι εφεδρείες μας, αν χρειαστεί, να τραφούμε από αυτές. Οι γόνιμες εκτάσεις, δυστυχώς, λόγω της αστικής και περιαστικής εξάπλωσης συνεχώς συρρικνώνονται και τελικά εξαφανίζονται και ερημοποιούνται.

    Β. Διαφύλαξη των περιαστικών πεδινών εκτάσεων του Δήμου στις οποίες υπάρχουν ιδιοκτησίες με δενδρώδεις καλλιέργειες. Οι εκτάσεις αυτές έχουν μεγάλη περιβαλλοντική σημασία και συμβολή για το συνολικό ισοζύγιο των θερμοκρασιών και για το κλίμα της πόλης της Καλαμάτας. Αν αποψιλωθούν και κτιστούν θα αποτελέσουν ένα παράγοντα ανόδου της θερμοκρασίας και της μείωσης των υδατικών κατακρημνίσεων. Η πεδινή έκταση της Κοινότητας Καλαμάτας ήδη έχει κορεστεί σε μεγάλο βαθμό από κτίσματα και αποψιλώσεις και η τάση αυτή συνεχώς επιταχύνεται.

    ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

    Πράσινο παντού !! Πράσινο εντός της πόλης με είδη και δέντρα αειθαλή, κατά κανόνα, λόγω του ήπιου κλήματος το χειμώνα και για δροσισμό το καλοκαίρι. Η νέα μόδα με τα «πάρκα τσέπης» δεν μπορεί να αντικαταστήσει τα πραγματικά πάρκα μέσα στην πόλη ενώ όσα υπάρχουν είναι τσιμενταρισμένα.

    Βλέποντας ένα μέρος του κυρίου χώρου της Καλαμάτας μεταξύ Μεγάλου Αλεξάνδρου ανατολικά και δυτικά Χρυσοστόμου Σμύρνης και από βορρά από την περιοχή Ράχης και Νότια μέχρι την οδό Ποσειδώνος δεν υπάρχει ενδιάμεσα ούτε για δείγμα ένα πάρκο  ή λίγο πράσινο εκτός από το Πάρκο Σιδηροδρόμων, το  Πάρκο του Λιμενικού και της παιδικής χαράς μεταξύ των δύο παρκινγκ επάνω στο Νέδοντα!! Πώς αναπνέει η Καλαμάτα ??

    Μας κάνει εντύπωση, πώς μία έκταση 3 στρεμμάτων ενώ ενοικιάζεται ή πωλείται και έχει πρόσωπο επί της οδού Θεμιστοκλέους δεν έχει ενδιαφερθεί ο Δήμος να το αξιοποιήσει αγοράζοντάς το.

    ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ

    Παντού φωτοβολταϊκά στις στέγες των σπιτιών και τις ταράτσες των πολυκατοικιών και όπου αλλού υπάρχει δυνατότητα εγκαταστάσεων.

    Φορολογικές απαλλαγές για την αγορά των φωτοβολταϊκών.

    Χαμηλότοκα δάνεια με επιτόκιο 1% από τις Τράπεζες δεδομένου ότι τα χρήματα των Τραπεζών προέρχονται από τις αποταμιεύσεις των πολιτών

    ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ & ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ

    Α. Το θαλάσσιο μέτωπο της Πόλης της Καλαμάτας απειλείται, σε περίπτωση ανόδου της θάλασσας έστω και κατά 1 μέτρο. Το υψόμετρο από την επιφάνεια της θάλασσας δεν ξεπερνά τα 2-3 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας σε νηνεμία.

    Άρα κάθε επέκταση του Σχεδίου Πόλης με πρόσωπο το θαλάσσιο μέτωπο μέχρι και 300 μέτρα προς την ενδοχώρα από την επιφάνεια της θάλασσας πρέπει να αποκλειστεί προς το παρόν.

    Β. Προσοχή στα υδατορέμματα, με ήπιες και όχι κοστοβόρες επεμβάσεις για την αποφυγή πλημμυρών.

    Γ. Αποχετεύσεις των ομβρίων των οδών κλπ. Στο παράκτιο μέτωπο θα πρέπει να υπάρξουν εγκαταστάσεις (ελεγχόμενα φρεάτια) για τη συγκράτηση των φερτών ρύπων και μολύνσεων στη θάλασσα από την ενδοχώρα.

    Δ. Αναβάθμιση του Βιολογικού Καθαρισμού των ακαθάρτων λυμάτων από 2βάθμιο σε 3βάθμιο ώστε να μη ρυπαίνεται και μολύνεται η θάλασσα και επιδρά δυσμενώς στη θαλάσσια χλωρίδα και πανίδα.

    Τα νερά του 3βάθμιου να οδηγούνται για το πότισμα του πρασίνου της πόλης.

     

    ΣΥΛΛΟΓΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ (ΑΣΑ)

    Α. Πλήρης «Διαλογή στην Πηγή».

    Υπόχρεοι για τη διαλογή είναι οι κάτοχοι  των απορριμμάτων (ιδιώτες & Νομικά Πρόσωπα).

    Διαλογή και απόρριψη σε 6 κάδους, οι πρώτοι τέσσερις (χαρτί, πλαστικό, μέταλλα και  γυαλί) ο πέμπτος  κάδος (καφέ χρώμα) για τα οργανικά και ο έκτος τα άχρηστα ή βρώμικα, σύμφωνα με τις Οδηγίες της ΕΕ.

    Β. Απεμπλοκή του Δήμου από τη διαχείριση μέσω σκουπιδοεργοστασίου στην Καλλιρρόη.

    Γ. Αλλαγή του Κανονισμού Καθαριότητας με σύστημα συλλογής «Διαλογή στην Πηγή» και μετέπειτα διαχείριση στο ΚΔΑΥ, για τα  οργανικά μεταφορά σε κομποστοπλατείες και το υπόλοιπο 10% διάθεση σε ΧΥΤΥ του Δήμου.

     

    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ –  ΟΦΕΛΟΥΣ

    Παντού ! για τη διαχείριση των επιπτώσεων και των ωφελειών κάθε ενέργειας του Δήμου, των Δημοτών και των Επιχειρήσεων.

     

    ΔΙΑΔΡΑΣΕΙΣ   ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ – ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΔΩΝ

    Η ύπαρξη της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμάτα – Αθήνα και Καλαμάτα Πάτρα αποτελεί ένα στρατηγικό πλεονέκτημα για την Καλαμάτα και συμβολή για την αποτροπή της Κλιματικής Κρίσης. Με τη χρήση του σιδηροδρόμου θα μειωθούν οι μετακινήσεις Ι.Χ προς όλες τις κατευθύνσεις τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και προς το εξωτερικό.

    Το μέλλον ανήκει στα Δημόσια Μέτρα Μεταφορών ,κυρίως των σταθερής τροχιάς, τόσο για το κοινό όσο και τη μεταφορά προϊόντων και αγαθών.

    Στόχος πρέπει να είναι αρχικά η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής σε κανονική, όπως το υπόλοιπο δίκτυο της χώρας και οι 3 ώρες ταξίδι Καλαμάτα – Αθήνα και με δρομολόγια όσο το δυνατόν πιο πυκνά.

    Η αναβάθμιση των συρμών με χρήση της παραγωγής ενέργειας από υδρογόνο για την κίνηση υπάρχει και πρέπει να χρησιμοποιηθεί εξ αρχής.

    Αναζήτηση με Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων – Ωφελειών από τη χρήση του σιδηροδρόμου σε σχέση με τις μεταφορές με Ι.Χ και φορτηγά.

    Αναζητήστε στο διαδίκτυο το τρένο που κινείται με υδρογόνο στη Γαλλία.

     

    Ο ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ & Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ

    Α. Επανακαθορισμός της χρήσης του. Σήμερα σχεδόν δεν λειτουργεί. Η χρήση του δεν ξεπερνά το 5% των δυνατοτήτων του

    Β. Να προωθηθεί ΑΜΕΣΑ η επέκτασή του προς Μάνη και Κιτριές. Να χρησιμοποιείται μέχρι Μεσσήνη χωρίς διόδια.

    Γ. Εξορθολογισμός και διαπλάτυνση των εισόδων και εξόδων από και προς το Κέντρο μέσω των εισόδων και  εξόδων που είναι εντελώς ανορθολογικά σχεδιασμένες. Υπάρχουν μεγάλες αστοχίες που αποκλείουν τη χρηστικότητά του.

    Δ. Η ροή της κυκλοφοριακού φόρτου του Περιμετρικού μέσω της οδού Λακωνικής είναι η πιο ανορθολογική λύση που μπορούσε να δοθεί. Οδηγεί σε έναν δρόμο προς Βέργα – Κιτριές και στην έξοδο προς Μάνη, που είναι αδύνατον να λειτουργήσει τόσο λόγω της στενότητας της οδού σε όλο της το μήκος της, όσο του φόρτου κυκλοφορίας και της επικινδυνότητας της που χρόνο με το χρόνο επιδεινώνεται. Σε όλο το μήκος της δεν επιτρέπει την κίνηση πεζών. Απόλυτη ανυπαρξία πεζοδρομίων που κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν με πλάτος 2 μέτρων εκατέρωθεν της οδού και ταχύτητες μέχρι 35 χιλ./ώρα ανά ώρα. Πώς θα διορθωθούν αστοχίες ετών??

     

     

Επισκόπηση 3 δημοσιεύσεων - 1 έως 3 (από 3 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.