Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » ΑΞΟΝΕΣ » 1. Μεταφορές – Αστική Κινητικότητα » 1.3 Κινητικότητα και λειτουργίες της πόλης » Απάντηση στο: 1.3 Κινητικότητα και λειτουργίες της πόλης

Απάντηση στο: 1.3 Κινητικότητα και λειτουργίες της πόλης

#1710
Οικολογική Κίνηση Καλαμάτας
Συμμετέχων
    Συμφωνώ
    Up
    0
    ::

    Κίνηση τροχών με υποχρεώσεις προς τους πεζούς και τους κατοίκους

    και αντίστοιχα δικαιώματα πεζών και κατοίκων

    λόγω παραχώρησης δικαιωμάτων στους τροχούς

    Η κάθε πόλη και μάλιστα η Καλαμάτα μιά πόλη 55.000 χιλιάδων κατοίκων και 25 τετραγωνικών χιλιομέτρων ανήκει στους πολίτες της οι οποίοι έχουν παραχωρήσει δικαιώματα στο αυτοκίνητο και στο μοτοποδήλατο, χωρίς αντίστοιχες ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ των τροχοφόρων να τούς σέβονται, τα οποία αλωνίζουν τους δρόμους της 24 ώρες το εικοσιτετράωρο !!

    Με ανεξέλεγκτες ταχύτητες, με σπιναρίσματα, με αλλαγμένες θορυβώδεις εξατμίσεις, χωρίς να λογαριάζουν διαβάσεις πεζών – ο πεζός θα πρέπει να περιμένει να περάσει ολόκληρη η πομπή των αυτοκινήτων και των μοτοποδηλάτων και αν ο δρόμος είναι δύο κατευθύνσεων να κοιτάξει και προς τις δύο κατευθύνσεις και κατόπιν να περάσει μέσα από τη διάβαση !! – τότε τί χρειάζονται οι διαβάσεις ?

    Ελάχιστοι οδηγοί φέρονται ευγενικά στους πεζούς παραχωρώντας τους προτεραιότητα – ο πεζός ζητιανεύει το χώρο του που η ισχυρή ρόδα του αφαίρεσε -.

    Μάλιστα ακόμα και όταν ο πεζός βρίσκεται στα μέσον της διάβασης, εξ αιτίας της έγνοιας! του οδηγού για τους πεζούς !! αλλά και της ταχύτητας δεν ντρέπεται που κορνάρει για να τρέξει ο πεζός να μην τον τραυματίσει!!

    Ώρες βραδινές από 12 τη νύχτα μέχρι και 3 το πρωί σχεδόν κάθε νύχτα αλλά και πολλές φορές και την ημέρα, ιδιαίτερα στις εποχές από Άνοιξη μέχρι και Φθινόπωρο μία και πολλές φορές δύο και τρείς αφηνιασμένες μοτοσικλέτες – με πόση άραγε ταχύτητα τρέχουν – ακούγονται από απόσταση τουλάχιστον 1 χιλιόμετρου να μουγκρίζουν από το πάτημα του γκαζιού τους!! Με κρυμμένες τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.

    Ένα σπορ ορισμένων καλαματιανών που δε σέβονται τους συνανθρώπους τους, με τις θηριώδεις μοτοσικλέτες που διαθέτουν γράφοντας τους στα παλαιότερα των υποδημάτων τους .

    Πρόταση ! Αν ο Δήμος ενδιαφέρεται πραγματικά για τους Δημότες και κατοίκους αυτής της τόσο όμορφης μικρής μας πόλης και πρωτεύουσας του Νομού, θα πρέπει να καταργήσει την ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ σήμερα, ανώτατη ταχύτητα των 50 χιλιομέτρων μέσα στην πόλη και στις εξόδους της μέχρι τα όρια της Κοινότητας Καλαμάτας, (βλέπετε Νέα Είσοδος, Λακωνικής, Ναυαρίνου, Λεωφόρος Αθηνών, Κρήτης κλπ.) αντικαθιστώντας την με τα 30 χιλιόμετρα, σε πολλές περιπτώσεις σε 25 και όπου υπάρχουν σχολεία 20 !!

    Η ταχύτητα έχει απόλυτη σχέση με το θόρυβο (μοτέρ, εξάτμιση κύλιση των τροχών και οδόστρωμα), ο οποίος (θόρυβος, το τονίζουμε) είναι ένας από τους πιο ύπουλους εχθρούς της υγείας του ανθρώπου και υπαίτιος για ένα πλήθος παθολογικών και καρδιολογικών νοσημάτων και πάνω από όλα νευρολογικών που τον “κατατρώνε” χωρίς να το καταλαβαίνει.

    Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει αποδεχθεί και συνιστά, αλλά το ίδιο προβλέπεται και από τον ελληνικό Νόμο ότι ο νυχτερινός ανώτατος επιτρεπόμενος θόρυβος είναι τα 45db, μάλιστα 45 db, ντεσιμπέλ, και ο ανώτατος ημερήσιος τα 55 db.

    Αυτό πρέπει να το γνωρίζει ο Δήμος και όλες οι άλλες δημόσιες υπηρεσίες και να ελέγχεται ο θόρυβος με ντεσιμπελόμετρα.

    Τέλος υπάρχει υποχρέωση από το Δήμο να συνταχθεί ένας χάρτης θορύβων στην κοινότητα Καλαμάτας για να γνωρίζουμε τί συμβαίνει στην πόλη μας.

    Συμβολή στη Διαβούλευση για το ΣΒΑΚ

    Επικαιροποίηση, Καλαμάτα 24 Οκτωβρίου 2021

     

     

    Σύντομα
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;