Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » ΑΞΟΝΕΣ » 1. Μεταφορές – Αστική Κινητικότητα » 1.4 Στάθμευση » Απάντηση στο: 1.4 Στάθμευση

Απάντηση στο: 1.4 Στάθμευση

#1542
Κατερίνα Κουλουριώτη
Συμμετέχων
    Συμφωνώ
    Up
    4
    ::

    Από την εφαρμογή του μέτρου ελεγχόμενης στάθμευσης σε άλλες ελληνικές πόλεις, η εμπειρία έχει δείξει πως η πληρωμή του κομίστρου στάθμευσης αποκλειστικά μέσω αγοράς σχετικών καρτών, από περίπτερα και φυσικά καταστήματα, συνιστά ιδιαίτερα δύσκολη και ασαφή διαδικασία, ιδιαίτερα για τους επισκέπτες της πόλης που δεν είναι εξοικειωμένοι με την περιοχή. Συνεπώς, η χρήση αποκλειστικά της συγκεκριμένης μεθόδου πληρωμής θα μπορούσε να εντείνει το φαινόμενο της παράνομης στάθμευσης, και ιδιαίτερα την ολιγόωρη παράνομη στάθμευση.

    Στο πλαίσιο της αποτροπής και μείωσης της παράνομης στάθμευσης, εντάσσεται η αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών για την ανάπτυξη και εφαρμογή ηλεκτρονικού συστήματος πληρωμής, το οποίο δύναται να υποστηρίζεται τόσο σε ιστοσελίδα, όσο και σε κατάλληλη εφαρμογή για κινητά. Η λειτουργία του είναι πολύ απλή. Ο ενδιαφερόμενος χρήστης πραγματοποιεί ηλεκτρονική εγγραφή στο σύστημα και δηλώνει την πινακίδα του οχήματος του, καθώς και τις επιθυμητές ώρες στάθμευσης εντός της ζώνης χρέωσης, ενώ στη συνέχεια έχει τη δυνατότητα πληρωμής μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας. Κατά αυτόν τον τρόπο, ο υποψήφιος χρήστης θα λαμβάνει άμεση έγκριση για δυνατότητα στάθμευσης στην ζώνη ελεγχόμενης στάθμευσης. Παράλληλα, η διαδικασία ελέγχου από τη δημοτική αστυνομία απλοποιείται, καθώς θα υπάρχει δυνατότητα άμεσης ταυτοποίησης της νομιμότητας του σταθμευμένου οχήματος, μέσω αναγνώρισης της πινακίδας του.

    Με την εφαρμογή του συγκεκριμένου συστήματος, υπάρχει η δυνατότητα βέλτιστης διαχείρισης των θέσεων στάθμευσης. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα / εφαρμογή μπορεί να μην επιτρέπει στο ίδιο όχημα να σταθμεύει πάνω από ένα χρονικό διάστημα στην ίδια θέση ή στην ίδια ζώνη ελεγχόμενης στάθμευσης. Επιπλέον, η ύπαρξη ενός ηλεκτρονικού συστήματος δίνει τη δυνατότητα υιοθέτησης δυναμικής τιμολογιακής πολιτικής, βάσει της οποίας το κόμιστρο μεταβάλλεται ανάλογα με τη ζήτηση, την ώρα/ημέρα ή/και τη χρονική διάρκεια στάθμευσης.

    Σύντομα
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;