Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » ΑΞΟΝΕΣ » 1. Μεταφορές – Αστική Κινητικότητα » 1.4 Στάθμευση » Απάντηση στο: 1.4 Στάθμευση

Απάντηση στο: 1.4 Στάθμευση

#1539
Κατερίνα Κουλουριώτη
Συμμετέχων
    Συμφωνώ
    Up
    3
    ::

    Η ελεγχόμενη στάθμευση, με ή χωρίς καταβολή αντιτίμου, είναι το βέλτιστο μέτρο διαχείρισης της ζήτησης στάθμευσης.

    Η κεντρική περιοχή, λόγω των υπηρεσιών και δραστηριοτήτων που εξυπηρετεί, είναι αυτή στην οποία θα πρέπει να προτείνεται κατ’ αρχήν η εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης, ενώ στη συνέχεια να επεκταθεί στις εμπορικές περιοχές, πάντα φυσικά με υπερκάλυψη για την αντιμετώπιση των γειτνιαζουσών περιοχών.

    Από το καθεστώς ελεγχόμενης στάθμευσης να εξαιρούνται οι μόνιμοι κάτοικοι, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να σταθμεύουν άνευ περιορισμών εντός της ζώνης ελεγχόμενης στάθμευσης (με εξαίρεση την οδό 25ης Μαρτίου), μέσω ειδικής άδειας που θα διαθέτουν.

    Η ζώνη ελεγχόμενης στάθμευσης περιλαμβάνει οδούς που έχουν τα κατάλληλα γεωμετρικά χαρακτηριστικά για να εξυπηρετήσουν στάθμευση παρά την οδό, ενώ η εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου συνεπάγεται και τη σχετική σήμανση των θέσεων στάθμευσης στην οδό. Η σήμανση των θέσεων στάθμευσης στην οδό, με κατάλληλη οριζόντια διαγράμμιση στο οδόστρωμα, διευκολύνει τη στάθμευση και μειώνει τον απαιτούμενο χρόνο στάθμευσης. Εκτιμάται πως το πλεονέκτημα της μείωσης του χρόνου στάθμευσης, το οποίο προκύπτει μέσω της οριοθετημένης στάθμευσης, συνδυαστικά με το καθεστώς ελεγχόμενης στάθμευσης θα αντισταθμίσει το μειονέκτημα της μείωσης του αριθμού των προσφερόμενων θέσεων στάθμευσης.

    Σύντομα
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;
    Θέλεις και εσύ να είσαι μέρος της προσπάθειας;